Wakacje na barce – Wielka Pętla Wielkopolski

Wakacje na barce w Polsce Wakacje na barce to całkiem nowa forma wypoczynku. Szczególnie w Polsce, bo na zachodzie wakacje na barce już od lat cieszą się zasłużoną popularnością. Skąd wiemy, że zasłużoną ? Bo jak zawsze, gdy wprowadzamy jakąkolwiek nową ofertę do portfolio biura podróży Masz Wakacje to musimy ją sprawdzić osobiście i na [...]

Wyjazdy narciarskie z Yeti Club

Wyjazdy narciarskie ze szkoleniem Jazda na nartach to jedna z naszych kolejnych pasji, dlatego też zapraszamy na narty z Masz Wakacje. Natomiast nie są to zwykłe wyjazdy narciarskie. Śnieg to nie wszystko dlatego też zabierając się z nami na wyjazdy narciarskie do Włoch, Austrii, Czech czy naszej rodzimej Polski nie będzie czasu na nudę. Szczególnie [...]

5 Zlot PROA

5  zlot Proa - łodzi polinezyjskich Kolejny zlot Proa - łodzi polinezyjskich odbył się nad jeziorem Jamno. Więcej o imprezie 5 zlot Proa i o samych łodziach polinezyjskich znajdziecie w zakładce: łodzie Proa

Radiowy Klub Obieżyświata w Radiu Koszalin

Masz Wakacje w Radiu Koszalin - Radiowy Klub Obieżyświata Masz Wakacje było gościem w Radiowym Klubie Obieżyświata w Radiu Koszalin. Opowiadaliśmy o jednej z naszych podróży na Bliski Wschód podczas, której odwiedziliśmy m.in. Syrię, Liban, Jordanię i Turcję.  Dziękujemy wszystkim za przybycie i polecamy cykliczne spotkania z podróżnikami i opowieści o niezwykłych podróżach. Jednym słowem [...]

Żeglowanie i nurkowanie pojezierze drawskie

Nurkowanie na pojezierzu drawskim Żagle i nurkowanie w Polsce to nie tylko Mazury. Na Pomorzu znajduje się przepiękny akwen idealny do uprawiania wszelkich (poza motorowodnymi) sportów wodnych jak żeglarstwo czy nurkowanie. Nie ma tu jeszcze tłumów i można znaleźć mnóstwo dzikich zakątków. Dlatego też jesteśmy na pojezierzu drawskim częstymi gośćmi, a że nurkowanie lubi się [...]

Norwegia – nurkowanie na Lofotach

Masz Wakacje w Norwegii - nurkowanie na Lofotach Nurkowanie to nie tylko Egipt. W poszukiwaniu nowych, atrakcyjnych miejsc do nurkowania dotarliśmy do Norwegii. Wraz z grupą zaprzyjaźnionych nurków zorganizowaliśmy nurkowanie na Lofotach. Ale Lofoty to nie tylko nurkowanie. W trakcie wyjazdu nie zabrakło czasu na zwiedzanie i wędkowanie. Ryb w okolicznych wodach było na tyle [...]

Nurkowanie i wyjazdy nurkowe w Polsce i zagranicą

Nurkowanie i wyjazdy nurkowe Jeśli kręci Cię nurkowanie i lubisz zaglądać pod taflę wody to świetnie  trafiłeś.  Sami nurkujemy i organizujemy wyjazdy nurkowe zarówno w Polsce jak i do innych ciekawych miejsc w Europie i na świecie. W Egipcie pracują nasi znajomi, którzy organizują szkolenia nurkowe i wyjazdy nurkowe do Dahabu czy do Ras Mohamed [...]

Obozy wędrowne w górach

Wędruj z nami po górach Wędrowanie to jedna z naszych kolejnych pasji, która próbujemy przekazać naszym Klientom. Zapraszamy do wspólnego wędrowania po najpiękniejszych górach w Polsce, Czechach i Europie. Wystarczy zapisać się na obozy wędrowne lub jeden z rajdów. Obozy wędrowne przeznaczone są dla młodzieży, rajdy to imprezy niekomercyjne organizowane kilka razy do roku w [...]

Konkurs rysunkowy Masz Wakacje i Głosu Koszalińskiego

Namaluj wakacje i wygraj darmowe kolonie Dzięki konkursowi plastycznemu zorganizowanemu przez Masz Wakacje w Głosie Koszalińskim trójka najzdolniejszych dzieci mogła pojechać zupełnie za darmo na kolonie z naszej oferty. Uczestnicy cieszyli się swoimi wakacjami w Runowie, na Mazurach i w Giewartowie. Więcej o konkursie przeczytacie w dziale "Prasa o Nas"

Rajd rowerowy pod naszym patronatem

Rajd rowerowy w Koszalinie Wspieramy lokalne inicjatywy, szczególnie jeśli są ciekawe. Dlatego objęliśmy naszym patronatem rajd rowerowy dla uczniów koszalińskich szkół i ufundowaliśmy nagrody dla najlepszych. Dzięki zaangażowaniu organizatora impreza była bardzo udana, a my cieszymy się, że mogliśmy dołożyć do tego swoją cegiełkę ...

Terenowa Integracja dla Choinki – rajd 4×4

Masz Wakacje na charytatywnym rajdzie terenowym Terenowa Integracja dla Choinki to charytatywna impreza organizowana przez Stowarzyszenie 4x4 z Sianowa. Cel szczytny więc postanowiliśmy skorzystać z zaproszenia. Przy specjalnie przygotowanych na tę okazję prawdziwych autach terenowych nasze Dustery i Hyundai wyglądały jak zabawki ale dały radę i w swojej (specjalnie stworzonej;-) kategorii zgarnęły wszystkie nagrody ...

Łodzie polinezyjskie w Polsce

Wiki Wiki - Proa pod banderą Masz Wakacje Wiki Wiki to jedna z zaledwie kilkunastu łodzi polinezyjskich pływających w Polsce. Od kilku lat pływa pod banderą biura podróży Masz Wakacje również po morzu i uczestniczy w międzynarodowych zlotach łodzi polinezyjskich, których organizację wspiera m.in. Masz Wakacje ...

Zimowy spływ Parsętą

Zimowy spływ po rzece Parsęcie Kto powiedział, że spływy powinny odbywać się tylko w sezonie letnim ? Dowiedliśmy, że styczeń nadaje się do tego równie dobrze.  Wystarczy stary, wojskowy  ponton, suche skafandry i można zaczynać zimowy spływ pontonowy rzeką  Parsętą od Białogardu do Kołobrzegu ...

Masz Wakacje na wodzie

Międzynarodowy zlot łodzi polinezyjskich PROA Ekipa biura podróży Masz Wakacje wspiera organizację zlotów łodzi polinezyjskich PROA odbywających się na wodach jeziora Jamno. Na jednym z nich zabezpieczaliśmy również zlot od strony wody, a po godzinach służby ratownicze Masz Wakacje przemieniły się w statek wycieczkowy :-)